Kom weer in contact met uzelf

en voel lichtheid, rust en vertrouwen

Wat kunt u verwachten van de behandelingen?

Of u nu snel van een pijnklacht af wilt, al jaren rondloopt met chronische klachten, een vol hoofd met constant gedachtenstromen hebt of een steuntje in de rug nodig heeft in een stressvolle periode van uw leven, ik help graag zodat u zich gezonder voelt en meer uzelf. Het doel is dat u meer ontspannen, fris en met een glimlach op uw gezicht de praktijk verlaat na een behandeling!

Het aantal behandelingen hou ik het liefst zo laag mogelijk en geef voldoende adviezen waarmee u zelf de behandeling kunt ondersteunen om te zorgen dat er geen terugval komt.

De behandelingen kunnen goed gecombineerd worden met reguliere geneeswijzen; acupunctuur kan bijvoorbeeld de bijwerkingen van medicijnen (ook chemotherapie) verminderen en het lichaam sterker maken. Bij ernstige of acute klachten raadpleeg  altijd uw huisarts.

Waarom acupunctuur?

Acupunctuur versterkt het zelfhelend vermogen van het lichaam. U krijgt steun daar waar het nodig is. Verder heeft het een zeer ontspannend effect, waardoor het lichaam de aandacht weer kan richten op wat het lichaam moet doen! Acupunctuur maakt het lichaam sterker en de geest rustiger.

Behandelingen kunnen zeer succesvol zijn bij het behandelen van onder andere:

• Slaapproblemen

• Hoofdpijn/migraine

• Stress/ onrust/ hooggevoeligheid

• Diverse pijnklachten

• Buikpijn/maagpijn

• Huidklachten zoals eczeem

• Infertiliteit

• Bijwerkingen van medicijnen

• ADHD

• Stoppen met roken

• Bereiken van een gezond gewicht