Kom weer in contact met jezelf

en maak je lichaam een fijne plek om in te wonen..

Wat kun je verwachten van de behandelingen?

Of je nu snel van een pijnklacht af wilt, al jaren rondloopt met chronische klachten, een vol hoofd met constant gedachtenstromen hebt of een steuntje in de rug nodig heeft in een stressvolle periode van je leven, ik help graag zodat je weer gezonder wordt en beter in je vel zit. Het doel is dat je meer ontspannen, fris en met een glimlach op je gezicht de praktijk verlaat na een behandeling!

Vaak worden de acupunctuurbehandelingen aangevuld met meridiaanmassages. Door de ontspanning heeft de acupuncuurbehandeling een sterker effect. We overleggen dit tijdens het samenstellen van het behandelplan tijdens de intake. Ik behandel het liefst zo kort mogelijk en geef voldoende adviezen waarmee u zelf de behandeling kunt ondersteunen en zorgen dat er geen terugval komt.

De behandelingen kunnen goed gecombineerd worden met reguliere geneeswijzen; acupunctuur kan bijvoorbeeld de bijwerkingen van medicijnen verminderen en het lichaam sterker maken. Bij ernstige of acute klachten raadpleeg  altijd je huisarts.

Waarom acupunctuur?

Acupunctuur versterkt het zelfhelend vermogen van het lichaam. Je krijgt steun daar waar het nodig is. Verder heeft het een zeer ontspannend effect, waardoor het lichaam de aandacht weer kan richten op wat het lichaam moet doen! Acupunctuur maakt het lichaam sterker en de geest rustiger.

Behandelingen kunnen zeer succesvol zijn bij het behandelen van onder andere:

• Slaapproblemen

• Hoofdpijn/migraine

• Stress/ onrust/ hooggevoeligheid

• Diverse pijnklachten

• Buikpijn/maagpijn

• Huidklachten zoals eczeem

• Infertiliteit

• Bijwerkingen van medicijnen

• ADHD

• Stoppen met roken

• Bereiken van een gezond gewicht